21 dagar kvar

Om exakt två veckor slutar jag jobba på ICA. Om exakt tre veckor sitter vi på planet. Vad händer? Tiden bara rinner iväg. Känns som jag inte hinner göra något. Nu känns det som att varenda dag är planerad tills vi åker. Inte riktigt, men nästan.
På lördag ska jag på Ladies Night med mamma, Sofia och Carro. Sukta lite efter min drömkille som kommer stå på scen. Nästa vecka hoppas jag på att få träffa Micaela som är i Sverige och hälsar på. Tror inte vi har setts på över ett år?! Herregud. Den 22a oktober har farmor 70års fest som hon flyttade fram så jag skulle kunna vara med innan vi åker. Helgen efter det, den 29e har jag min "hejdå-fest" för vänner och familj. Sen åker vi. TRE veckor. Jag dör.
Hos Elin innan utgång i Nyköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0