24 dagar kvar

Nu är det BARA 24 dagar kvar och jag fattar fortfarande inte att vi ska dra. På onsdag ska jag och mamma börja packa ner mitt liv i lådor igen. Kanske måste börja skriva på en packlista till resan? Känns som jag kommer missa att packa ner massa saker. Jag vet inte riktigt vad man ska med sig när man ska vara borta i ett år heller.. Man vill ju inte ha för mycket med sig, kan tänka mig att vi köper på oss lite kläder längs vägen! Jag minns när jag var i Thailand, då lämnade jag kvar kläder på alla ställen vi var på för jag hade tröttnat på dom. Riktigt svårt det här..

Igår var jag barnvakt, 17.30-24. Vi tittade på tre filmer så det var rätt lugnt. Sen däckade barnen och jag tittade på tv tills föräldrarna kom hem. Möte sedan upp Elin, Frida och Yohanna. Vi gick till fyren och dansade som bara den. Det var kul att bara hänga med mina tjejer och bara vara. Måste bli  mycket mer sånt nu innan jag drar!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0