30 dagar kvar

Mindre än en månad kvar, omg! Det händer verkligen. Min mage pallar inte med det här, det bara pirrar i den hela tiden. Kan inte sluta tänka på att vi ska ska dra.

Jobbet frågade ifall jag ville komma tillbaka efter resan. De är så nöjda med mig så de skulle bli glada om jag skulle vilja abrbeta där igen. Känns bra att höra. Känns bra om jag nu skulle komma hem och vara i jättestort behov av pengar. Vilket jag säkert kommer vara. Saken är ju den att jag inte vill fastna där igen, jag blir så bekväm. Söker inga jobba för det är ju jobbigt när man redan har ett. Ja, vi får väl se vad som händer. Kanske bestämmer mig för att börja plugga..

Började med vår vaccinkur igår. Drickvaccin och lite tabletter. Drickat hade fruktsmak, trodde det skulle smaka skit. Men det var inte så illa. Ska ta igen om två veckor. Alltså två veckor innan vi åker!!

Skulle vart ledig imorgon, hade jag behövt efter min helvetes vecka. Men får man chansen att jobba har man inte råd att tacka nej. Det är min lediga helg men jag ska till mitt andra jobb som barnvakt på lördag.

Har nu också fixat ett evenemang på Mike's i Nyköping. Middag med släkten och närmaste vännerna och sedan party med alla mina vänner. Känner på mig att det kommer bli så himla kul. Sista festen i Sverige på ett jäkla bra tag liksom. Känns bra också att så många vill komma och säga hejdå! :)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0