7 dagar kvar

Ni läser rätt; bara 7 dagar kvar! Just nu håller jag på med mina kläder, de ska tvättas och vikas in i garderoben. Tråkigt att varje tvätt tar 1,20 - Har liksom lite för mycket dötid. Och eftersom det ligger kläder överallt i mitt lilla hus så kan jag inte göra så mycket annat än att sortera lite. Vilket jag inte har större lust med just nu..

Igår jobbade jag mitt sista pass på Ica, tiden gick supersakta. Och det känns inte som jag har slutat, utan bara som lite semester. Typ tillbaka på måndag!

Har också fått en släng av världens förkylning, snor huvudvärk och feber. Passar sig inte just nu, men bättre nu än om en vecka.

Har även hunnit med ett besök hos frissan mitt i allt. Klippte av allt! Kände att det var dags för det. Sist klippte jag mellanlångt och det är ju sketatråkigt så nu vart det lite kortare. Känns bra faktiskt.


Inte så bra databild, ni får helt enkelt träffa mig och se det :)


Kommentarer
Postat av: allie

ser grymt ut!

2011-10-27 @ 13:29:29
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0