32 dagar kvar

Precis kommit hem från mitt fjärde 10-timmars pass, imorgon är det femte och även det sista för den här veckan. Jobbar även på söndag men då "bara" 8 timmar och en liten sovmorgon på det. Känner i hela kroppen att jag gått upp kl 5 varje dag, det enda jag längtar till är att gå och lägga mig! Men är man en duktig dotter som lovat att laga mat till familjen får man hålla ögonen öppna i några timmar till :) Imorgon ska jag som sagt jobba, 6-16 sen ska jag på fest. Mustaschfest för att vara exakt, kan bli kul. Elin & jag i mustasch, kan lova er att ni inte kommer ha sett något snyggare! Pirrar lika mycket i magen, om inte mer när jag tänker på resan. Mår lite illa, så mycket pirrar det. Men har planerat lite av en avskedsfest som jag längtar till. Tror det kommer bli hur kul som helst, alla mina vänner samlade på ett och samma ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0