Nostalgipaket

Ligger hemma hos Amy, själv är hon på jobbet till kl 16. När hon kommer hem ska vi väl äta lite och sen göra oss iordning för lite fest. Utgång i Nyköping står på schemat, hoppas det blir lika kul som alltid.

Igår hängde vi med Sarah och Johanna, kollade på film. Beautiful boy, en av världens kanske sämsta filmer. Se den inte! Alla satt typ och höll på med sina mobiler i väntan på att filmen skulle ta slut, för man kan ju inte stänga av när man väl börjat titta.

Om 39 dagar åker vi och det är inte långt kvar. Tänker bara på snabbt 7 månader har gått sen vi bokade resan. Det är läskigt men kommer bli så jävla kul och skönt att åka till helt annan värld. Kan inte tänka mig att Australien är så likt Sverige och det ska bli skönt, att träffa nya människor och uppleva deras vardag.

Har också kommit på att jag ska åka ifrån mitt liv, alltså mina vänner, min familj och mitt jobb. Jobbet har jag inga större problem med att lämna även fast jag trivs bättre där nu än vad jag någonsin gjort. Men att åka ifrån mamma, pappa, systrar och bror, mormor, farmor, farfar, alla fastrar och farbröder, alla mina gulliga kusiner och mina bästa vänner. Amy, Sarah, Elin, Alexandra, My och alla mina andra vänner. Det kommer att vara skotjobbigt. Jag är superglad över att jag åker med bästa Yohanna men skulle vara glad om alla mina vänner ville följa med! Men eftersom alla lever sitt liv olika och inte har samma planer så skulle det aldrig gå. Kommer att sakna er massor och det vet ni <3








Älskar er alla

Kommentarer
Postat av: amsan

Älskar dig med <3

2011-09-25 @ 21:44:10
URL: http://amsan.devote.se
Postat av: Sarah

kommer sakna dig med min bästa vän <3

2011-09-26 @ 22:41:01
Postat av: allllie

hahaha vad är det där för bild på mig och Sarah? Hur såg man ut liksom?



KOMMER SAKNA DIG SOM EN TOK GULLAN <3

2011-10-07 @ 15:59:06
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0