Snart är vi där

Sist jag skrev var det över 90 dagar kvar. Nu är det 48! Förstår ni? Det gör inte jag. Det som snurrar mest i min hjärna nu är vad sjutton som händer när vi kommer hem.. Får hoppas att man kommer på det där nere!
Just nu sitter jag hemma hos Elin och tittar på underhållande idol. Elin jobbar så jag sitter här i min ensamhet. Hoppas hon kommer snart :)
Jobbar hela helgen men tror vi ska hitta på något riktigt kul imorgon ändå.
Slapp ta några sprutor när jag och Yohanna skulle upp till Sthlm för att vaccinera oss. Är redan skyddat för hepatit a & b sen jag var i Thailand. Fick med ett drickvaccin och tabletter som ska tas 1 månad innan vi åker, alltså om en halv månad. GAH!!
Fick ett tråkigt samtal av farfar idag. Farmors systers man har gått bort. Hatar döden. Tage som jag känt hela mitt liv. Tänker på Valborg och farmor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0