Come as you are

Kära vänner! Idag var jag hemma från jobbet för nu är det fan kallt här. Igår var jag en isbit, blåste som tusan och det var ju inte jättekul att krama ur vattnet ur trasan vi använder. Mina fingrar var ur funktion i flera timmar efter jag kom hem. Så, idag fick jag med mig Olivia till Bondi junction för att leta efter en jacka. Gick runt i alla butiker, dåligt med jackor alltså. Det är höst här nu så nu rear de ut höstkläderna, inte så varma jackor alltså. Dock hade jag tur och hittade en ganska varm assnygg jacka, marinblå såklart. Hehe. Gäller bara att köpa kofta, mössa och halsduk när det blir kallare. Men tydligen så blir det inte under minusgraden här, vilket är fett najs.

Sökte lite jobb imorse också.. (punktpunkt) En tjej ringde upp mig från en skoaffär jag sökt på inne i city, ska dit på intervju på fredag! Wop wop. Inte snygga skor alls, vilket är bra? Önska mig lycka till kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0