The end of the rainbow

Har börjar ska jobb igen.. Får panik på biltvätten. Jobbet är slitsamt men något jag skulle klara av om inte de jag jobbade med var dumma i huvudet. De i min ålder är sköna, de flesta iaf, men de äldre... Oj oj oj! Om de inte flörtar med mig så skriker de på mig. Vad är problemet liksom. Som tur är så älskar (ja älskar) chefen mig så jag får behålla mitt jobb även fast jag skriker tillbaka på gubbarna.

Så har suttit hemma hela dagen och skickat mitt cv överallt. Har fått hjälp med mitt cv så nu skäms jag inte för det :b

Christian är här nu igen. Inte hunnit umgås så himla mycket eftersom jag jobbar. Men i måndags när han kom hade Yohanna lagat värsta middagen så vi satt ich snackade skit hela kvällen. I tisdags var vi och såg Lorax, himla bra film alltså! igår var vi ute och tog några öl :) Har tvingat honom att vara kvar här i helgen så han kan vara med på påskfesten som kommer äga rum i vår lägenhet på lördag. Det kommer bli kul  :)

Nu ska jag dra till tvättstugan och handla lite mat tills ikväll då Yohannas två kompisar från Sweden kommer och hälsar på. Fullt hus i stugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0