To love and be loved in return

Det har regnat non-stop i två dagar, idag är vädret lite bättre men fortfarande regnigt. Hur kul är det? Har setat hemma för länge nu, mitt arsle sitter typ fast i soffan. Men det är lite bra ändå, har sökt sketamycket jobb. Nästan så jag sökt alla jobb på internet så nästa steg blir till att gå runt med mitt Cv.

Ikväll ska vi ha tjejkväll hos oss. Jag, Yohanna, Johanna, Olle och Anna ska mysa lite och titta på Shrek tror jag. Tjejkvällar är bäst!

Alltså har inget speciellt att skriva just nu Elin..  Vi gör samma saker här som vi gjorde hemma. Upp, jobba, hem, äta, tv, sova. Ibland (ofta) går vi ut för en bira med våra vänner :)

Tyvärr (för Sverige) så har vi en lite längre plan för hur vi ska göra efter Australien. Ingen av oss är specellt sugna på att skaffa ett andra årsvisum då man måste jobba på en farm (med massa stora spindlar) i 88 dagar så jag, Yohanna och Maria har pratat och att åka till Nya zeeland en månad och sedan tillbaka till Asien där vi hade det så bra och spendera våra sista slantar. Så beräknar att komma hem runt mars 2013.. Så alltså om ca ett år. Det känns inte som så jättelång tid, vi har liksom redan vart borta i 5,5 månader och det har ju gått superfort :) Skulle vara asnajs ifall jag hade miljarder med pengar så jag kunde åka hem och hälsa på er emellan men tyvärr så är man pankare än många här i världen! Jag säger bara en sak, ni är hjärtligt välkomna hit fortfarande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0