I temporarily fall in love with people on public transports

Hej vänner! Har inte riktigt återhämtat mig från helgen än, dricker kaffe efter kaffe på jobbet med mina ögon vill bara blunda. Har iaf haft en drömbra helg! I fredags mös jag med mina fina Y(J)ohannor framför filmer. Lördagen började med jobb från 7-14, Megan kom hit och tog en kaffe sen åt vi lunch på en Thai restaurang. Efter det var det dags att överraska frugan, när jag kom hem för att göra mig festfin var hon redan klar sen några timmar tillbaka ;) Middag hos Ted och partybuss stod på schemat. Hade en jättebra lördag och Yohanna var glad! Kom hem vid 4-tiden och var då helt död efter nästan 24 timmar aktiv.

Igår vaknade vi upp hos Ted, vid 14 ungefär.. Tittade på tv och tog oss sedan hem till Bondi. Handlade mat och hyrde två bra filmer :) Elin, Jack och Megs kom förbi. I säng relativt tidigt och upp alldeles för tidigt idag. Idag ska jag bara mysa igen, kroppen och knoppen måste catcha upp!

På lördag har vi pratat om bowling, det skulle vara himla kul faktiskt. Får se vart vindarna tar oss :) Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0