It doesn't matter, it's in the past

Hej mina fina vänner och familj! Hur mår ni? Jag mår bra. Mycket bra faktiskt. Trivs så himla bra här. Tyvärr så håller jag på att bli lite deprimerad för att vi ska åka hem snart, "bara" 4,5 månader kvar! Känns rätt konstigt att vi har vart här i 7,5 månader redan, man blir ju rädd alltså. 9,5 månader sedan vi lämnade Sweden.. Snart har det gått ett år, det är det sjukaste. Ett år sen jag träffade mina fina vänner och bästa familj. Vet inte hur jag klarar av det här? Tack vare Yohannis såklart. Och alla andra gulliga kompisar jag har här borta.

Är på jobbet. Inga kunder. Jag är uttråkad. Har städat hela dagen så nu tänker jag inte röra en enda dammtuss till. Hehe. Stänger om ca 1,5 timme. Då ska jag gå hem till Elin och ha kul. Vi ska gå ut idag, i kings cross tror jag. Man får se vart vindarna tar oss.

Sebbis är ju tillbaka nu, drömmen. Han bor hos oss lite halvt, andra halvan hos Ted inne i stan. Om ca 1 månad ska vi flytta ihop i en 3/4/5-rums lägenhet. Alla kompisar tillsammans, det ska bli hur kul som helst. Sista tiden här måste göras oförglömlig! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0