Locked out of heaven

Jag vill gråta alltså, mindre än en månad kvar nu. Vart tog tiden vägen? Jag vill aldrig åka härifrån. Jävla regler. Om jag får chansen att stanna kvar här så tar jag den på en gång, vill iaf vara här i ett år till, ett par år kanske? Älskar mina vänner, vår lägenhet, bondi, sydney, Australien.

För övrigt så är det svinvarmt, 30 grader men i mitt lilla café utan ac eller fläkt känns det som minst 45! Dör snart! Måsta ta ett dopp i vattnet efter jobbet. Sommaren är här iaf, hoppas på stranddagar tors-fre och sön när jag är ledig.

Nu är det även december igen, längtat lite. Fyller år om 15 dagar, älskar att fylla år och låter alla beta om det :) Sen fyller mina finaste år, Sofia Amy Sarah faster Anna och lilla Charlie. Ber om ursäkt att jag missar ytterligare ett år av era födelsedagar. Men det betyder bara att jag har mer att fira med er när jag kommer hem! Kommer bli tråkigt med en jul till utan familj. Men jag har ju förhoppningsvis några år framför mig. Jättekonstigt med en 40 grader varmt jul också, skulle dock kunna vänja mig vid det. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0