Bring on the night

Vårat jobb på biltvätten var bra, för det är ju ett jobb. Men tråkigt med ett jobb där man inte behövs när det regnar?

Ray (upplärningskillen) sa något om att det inte var så mycket jobb när det regnade så han ville att vi skulle ringa honom först de regninga dagarna för att kolla ifall han trodde att vi skulle behövas. Ringde honom igår kl 7 och då sa han åt mig att stanna hemma. Ringde samma tid imorse och då sa han åt oss att åka in för han trodde vi skulle få några timmar. Efter 1,5 timmes resväg ut till Mosman kom vi tid och vart tillsagda att åka hem igen. Okej? 3 timmar i kollektivtrafiken på morgonen när alla skulle till jobbet, kul.

Åkte hem och sökte lite nya jobb, såna man kan arbeta på även fast det regnar.. Yohanna ska börja jobb på ett lekland imorgon, låter riktigt kul faktiskt. Dock är det ute i Manly så hon måste byta rätt mycket och det tar ca 1.5 timme. Själv ska jag på en intervju i en godisaffär som säljer godis från typ hela världen. Bla lakrits!!! Butiken ligger mitt i centrum så det är asbra, bara 30 min resväg :) Men ska inte hoppas för mycket efter allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0