Jag älskar dig

Världens bästa och mest underbara kille fyller år idag, älskade lillebror. 10 år och första födelsedagen jag inte är på samma ställe som honom. Det känns riktigt tråkigt men jag vet att han kommer få en lika bra födelsedag som alla andra år med hela familjen runt omkring sig.

Om du ser det här Adam ska du veta att jag saknar dig mest av allt i hela världen och jag är ledsen för att jag inte är hemma på din stora dag. Älskar dig otroligt mycket och önskar verkligen att jag var hemma och kunde krama dig hur mycket som helst. Du är den bästa lillebrorsan man kan tänka sig <3

Första gången på tre månader som jag fick hemlängtan, nu när jag skrev det här. Saknar alla hemma supermycket. Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0