Live well. Laugh often. Love much.

För två dagar sedan ringde jag biltvätten och bestämde jobb sön-fre. Igår fick jag ett mail om en intervju idag på en juicebar. Utanför juicebaren, väntandes på bossen, ringde en tjej som ville att jag skulle börja jobba på måndag. Bad henne skicka mail då hon pratade för snabbt för att mitt engelska öra skulle förstå något. Kollade mailen och det visade sig att jag skulle jobba med promotion, när man står på stan och försöker sälja saker till folk som verkligen inte vill prata med en. Ingenting för mig då jag hatar folk som kommer fram till mig och försöker sälja saker, vill jag ha något kan jag fixa det själv :)

Aja, juicebaren. Tillslut kom Bill, som han heter, och hämtade ner mig till kontoret. Tjejen som jobbar där nu ska sluta om 3 veckor så hon ska lära upp mig i 2 veckor om jag förstod rätt. Sen vill han ha mig där mån - fre kl 6.30 - 15, perfekt. Ledig varje helg för då har dom stängt :) Lönen är inte den bästa men det tar bara 30 min till jobbet!! Skön...t! 1 timme kortare restid än till de andra jobben.

Ska dit på en trial på måndag och sen får vi se hur det går. Det roliga var att han redan verkade bestämt sig att jag skulle börja jobba där. Inga frågor om hur jag beskriver mig själv, vart jag ser mig själv om 10 år osv. Han beskrev bara hur jobbet fungerade. Känns bra :) Så på måndag ska jag visa dem hur man blandar juice!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar dig min bästa! <3

2012-02-19 @ 12:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0