There is a light that never goes out

Jag tror vi har haft några av de roligare dagarna här i Sydney den senaste tiden. Sen grabbarna kom har vi faktiskt vart lite turister och haft det superkul. De kom i fredags och då hängde vi hos oss med dom och Maria, Sebastian och Charles tjej som vi inte har träffat förut. Drack lite bira och gick sen ut för att dansa lite.

Lördagen spenderades med bara Jordan och Christian som bor hos oss medans de är i Sydney. Åkte in till stan för att träffa de andra som aldrig dök upp så vi åkte tillbaka till lägenheten och åt pizza och spelade spel.

Minns inte vad som hände i söndags men i måndags turistade vi lite. Mötte upp Charles och Gorgie och gick till Darling harbour för att ta en öl och titta runt såklart. Sen gick (GICK) vi till Circular quay för att se bron och operahuset. Det var den roligaste dagen i hela mitt liv. Alla var hur trött som helst, ni vet ju hur man blir då? Jag grinade hela dagen (för att jag skrattade så mycket) och alla skrattade åt mig för de tycker att mitt skratt är så roligt.. Började en skratta skrattade alla andra åt det. Ibland krävs det inte speciellt mycket för att ha kul :) Efter sightseeingen åkte vi till Surry hills för att träffa en till kille som vi träffade i Vietnam, Tim (Tom kanske). Till slut var vi ett rätt stort gäng (mötte också upp James och hans vän Tim) och drog till side bar. Mycket bra dag!

Idag jobbar Yohanna så jag är ensam med grabbarna. Det regnar som vanligt så vi har typ tittat på tv (jag har sökt jobb) men bestämde oss för att ta lite frisk luft så tog en prommis till view point för att kolla läget. Riktigt fint :)

Annars? Inte mycket jobb för min del, regnar ju hela tiden som sagt. Men jag söker annat och håller tummarna. Puss på er där hemma


Christian & James vid operahuset med bron i bakrunden


view point (stranden är Bondi beach)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0