Never forget

Det gick jättebra hos familjen som jag var hos i fredags. Dock får jag $7,5/h vilket inte hjälper mig det minsta då jag kommer få mellan $180-200/v. Snacka om dåligt flyt. Blir att ringa upp restaurangen och jobba för minimun lön 24/7 tills jag hittar något.

Pojkarna åkte till Melbourne i torsdags, tråkigt men också skönt. Vi har haft en bra vecka med dom, lärt känna varanda utan och innan känns det som. Tyckte de var lite snåla dock med tanke på att de fick bo här gratis och använda vårt internet som vi betalar för. Hade jag vart i deras sits hade jag betalat maten, varje dag. Men de ville dela på allt. Visst att de kanske har en tajt budget, men det har vi med. Jag har inte ens ett jobb grabbar! Fick två flaskor vin och en chokladask som tack, det var ju himla gulligt av dom. Christian kommer tillbaka till Sydney om 2 månader och de andra åker hem till England, sa att vi kanske kommer förbi och säger hej på hemvägen? :)

Imorgon ska jag och frugan åka in till Bondi junction och storhandla, handlar inför alla veckans middagar.




Kolla in min snygga rygg! Solen har sina nackdelar.. Och ja, jag smörjer in mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0