The most important thing isn’t how long you live, the most important thing is the quality of your life

Idag har vi varit riktigt duktiga.

Åkte in till Bondi junction (10-15 min med buss) och handlade inför veckans alla middagar. Åkte hem och började städa hela lägenheten. Tvättat våra smutsiga kläder också. Känns mycket bra. Alltid skönt med ett rent hem.

Pratade med restaurangen i Parramatta idag. Jag & Yohanna ska förhoppningsvis jobba där i veckan. Eller jag lär väl jobba där längre eftersom det inte finns något annat ställe som vill ha mig? Ett jobb med pisslön är också ett jobb.


Dåligt med hängställen i lyan. Ville inte ha det hängandes ute över natten (kanske någon som vill ha våra fina kläder..)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur mkt tjänar du där då? I svenska pengar :)

2012-02-13 @ 23:14:20
URL: http://sarahpersson.devote.se
Postat av: Sara

Typ 90/h, det är minimun lönen här i Australien! Man kan tjäna så himla mycket mer här..

2012-02-14 @ 15:05:18
URL: http://noprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0