I've loved and I've lost

Uppdatering från senast. Det har hänt rätt mycket :)

Provjobbade på restaurangen i onsdags, det gick bra men det var en annorlunda restaurang. Den var arabisk, serverade ingen alkohol och alla satt och rökte vattenpipor. Det tar mig en timme att åka dit och på helgerna tar det mellan 1,5-2 timmar att komma hem. Det kostar $6,6 varje dag jag åker dit och jag hatar att servera för jag är livrädd att jag ska tappa saker (tappade bara en vattenflaska i plast under andra dagen). Gav det en till chans på torsdagen då jag fick reda på att jag skulle tjäna $13 i timmen, det är inte bra. Helst vill man ha $18+, så med restiden, betala biljett så vart det ett stort nej på det stället.

Igår var jag och Yohanna på ett provjobb, car wash café. Trodde såklart det var cafet vi skulle arbeta i men vi ska visst tvätta bilar! Haha, det lär ju bli kul att se. Ska iaf börja jobba kl 9 imorgon och det ligger två min från oss gåendes så det är asskönt. Sen på kvällen ska jag (& kanske Y) jobba på stranden, open air cinema. Ska jobba där i 6 veckor om de går vägen :) Lär vara kul.

På måndag eller tisdag kommer våra engelska killar hit också, de vi hängde med i Vietnam och Thailand. Det ska bli kul att träffa dom igen :)

Annars har det inte hänt så mycket. Förhoppningsvis blir det mycket jobb nu! Heja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0