När chipset nuddar läppen

Jag vill ha kalles kaviar, arla mjölk, gräddfil, dipp, lakrits och säkert en massa andra saker också. Australien är bra men de saknar många goda grejer.. Kan heller inte säga att de har bättre mat än i Sverige, JAG SAKNAR SVENSK MAT! Mammas tonfiskröra, så fort jag tänker på den vattnas det i munnen. Och om jag skulle försöka göra den här skulle det antagligen bli helt annorlunda för de har så konstiga matlagningsgrejer. Hårt liv alltså!

Idag har vi sökt lite jobb (inget ovanligt med det) på dagen för det var molnigt och tråkigt. Men vid 2 snåret vart det strålande sol, då mötte vi upp Rallis och Olivia och gick ner på stranden. Sen kom Majk, Sebbis och Nicke för att göra oss sällskap. Hela kvällen slutade hemma hos oss för en liten stund sen med kortspelande. Bra kväll! Imorgon ska vi spela brännboll om vi får tag i något bra racket, och ligga på stranden ifall det är fint väder såklart :)

Godnatt kära ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0