Thanks to you I breath again

Hej alla mina fina vänner och familj!

Nu har vi äntligen fixat internet till vår fina lägenhet så nu kan jag börja uppdatera er med alla smaskiga detaljer i vårat händelserika liv i Australien.

Jag trivs verkligen här, vill inte åka hem. Även fast jag bara har vart här i ca 2 veckor känns det redan som hemma. Har bekantat oss med Sydney city (där vi bodde innan vi flyttade) och nu Bondi beach som jag tror alla känner igen? Inte lika mycket hajar som i tv programmet dock ;) Superfint här och hur mysigt som helst, trivs som handen i handsken.

Vi har världens bästa grannar för övrigt; Rasmus, Sebastian och Olivia. Kunde inte ha blivit bättre. De bor bara 2 minuter bort från oss, perfekt!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Det var så länge sen jag ens tänkte på ett blogginlägg. Och nu vill jag berätta så mycket så orden kommer ut helt fel och huller om buller. Vad vill ni veta? :) Skriver nog lite mer imorgon då jag inte är lika trött men nu vet ni i alla fall att jag lever, och Yohanna såklart! Och ja, vi har varit sams hela resan för er som undrade det :) Livet är bra!

Saknar alla mina vänner och min familj där hemma såklart, nu kan jag skypa iaf. Så vi hörs så snart som möjligt :) <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Äntligen Sara!! Skriv massssa :D puss <3

2012-01-17 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0