The new girl

Titta på New Girl om ni får chansen, roligaste programmet ever! ROLIGASTE! Titta!!

Den här helgen har vår lägenhet åkt på mycket stryk skulle man kunna säga. I fredags var det iofs lugnt då vi svenska vänner spelade massa kort. I lördags skulle vi spela brännboll men det spöregnade och åskade på förmiddagen. När det klarnade upp satte vi oss vid stranden och drack lite bira, vi svenska och Sebastians jobbkompisar. Helt plötsligt hamnade vi i vår lägenhet. Det var riktigt kul, spelade svenska dricklekar som är väldigt kul att introducera för osvenskar.

Idag har jag sovit hela dagen, på riktigt. Åt pizza till frukost med mina vänner sen fastnade jag i soffan. Yohanna kom hem och väckte mig, värmde på lite soppa och nu har vi tv kväll.

Hoppas ni mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0