Life is a climb but the view is great

TRÖTT! Börjat jobba mellan 6.30 och 7 i tre dagar och samma visa imorgon. Har inget emot det egentligen men fick alldeles för lite sömn i helgen. Har bara mig själv att skylla jag vet.
 
I fredags skulle vi bara mysa lite med Megan och Matilda, för vi är lite panka, men så vart det ju inte. Spontankvällar är alltid roligast! Jag och Yohanna tog en öl på Beach road sen åkte vi upp till Kings Cross och hängde med Sebastians kompis Scott och hans vänner. Det var riktigt kul men fick alldeles för många "free drink vouchers". Det ska man kanske inte klaga på. Men dum som man är kom jag i säng vid 4.30 kanske och klockan ringde 6. Alltså? Fortfarande berusad pallrade jag mig till jobbet. Tur för mig så var det lugnt på jobbet hela dagen pga dåligt väder men mådde som en påse skit. 10 timmar senare fick jag äntligen gå hem och bosätta mig i soffan. Mös med Elin och Yohanna framför en film.
 
Upp tidigt på söndag för att jobba 7-12 på biltvätten. Hem och duschade och sen drog jag, Yohanna och Megan till Surry Hills inne i stan och satte oss på The Winery. Världens mysigaste ställe. Sen kom lilla Nickepicke som är på besök i Australien i tre veckor tror jag det var. Kul att träffa honom igen :) Satt där från 14-19 ungefär, en riktigt bra dag. Efter det drog jag, Yohanna och Elin till oss och tittade på lite mer film.
 
Skulle vart ledig imorgon men vad gör man inte för frugan som fått nytt jobb :) Får sova ut på onsdag, men det lär jag ju inte kunna när jag gått upp tidigt flera dagar på raken.. Är bara ledig en dag denna vecka vilket är riktigt bra för plånkan. Hejdå vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0