Det här är mitt liv. Jag lever min dröm.

Jag älskar Australien men nu får det fan sluta regna! Regnar i 5 dagar i sträck, fint i två dagar, sen börjar det regna igen. Antar att det här är deras vinter. Bättre än snö men så himla kul är det ju inte. Tur att det inte är så himla kallt iaf.

Nu har jag helt och hållet slutat jobba på biltvätten i Mosman (som biltvättare), jobbar bara på biltvätten i Kingsford (som barista) och klarar mig på det i veckorna pengamässigt. Småsöker lite jobb också, så man kan börja spara lite money tills senare i livet.

Fredrik har anlänt i Aussie och det är superkul. Han bodde hos oss i ca 5 dagar men nu är han tillbaka i Manly hos Maria. De kommer hit på fredag för då ska det fasiken firas midsommar, aussie style. Kommer bli riktigt kul, alla andra högtider har vi firat riktigt bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0