Never regret anything that once made you smile

De senaste dagarna har vart så himla bra. Älskar mina fina vänner.

Om jag ska vara ärlig var jag inte så taggad inför midsommar, var nog lite deppig för att jag inte skulle vara hemma. Midsommar förra året var ju så himla bra och ni skulle köra på samma visa igen, det hade vart kul att vara hemma. Men midsommar här vart minst lika bra. Alla våra svenska underbara vänner samlades i vår lägenhet och vi åt knytismat och lekte lekar. Sen gick vi ut i Bondi och träffade massa härliga människor och kom inte hem förens kl 5 på morgonen.

I lördags jobbade jag, kan ha vart så att jag fortfarande var lite berusad. Sov inte många timmar men det var så mycket att göra på jobbet så hann inte riktigt känna efter hur jag mådde, vilket inte var så bra. Efter jobbet hamnade jag på en bar, alldeles ensam, i väntan på att Johanna, Yohanna och Tommi skulle hämta upp mig. Åkte hem till Tommi (som är vår flat mates pojkvän) och hade filmkväll med skitfilmer och svensk pizza. Det var iaf mysigt och kul att se hur han bor.

Igår gick jag upp kl 12. Anna kom förbi oss. Hade bestämt att vi tre skulle ut och äta frulle i solen. Hamnade på Bucket list som ligger precis vid stranden, det var hur mycket folk som helst. Vädret var hur fint som helst. Så kaffe? Nepp. Öl? Japp. Så från kl 14-19 satt vi där och drack bira och vin med kompisar som kom förbi. Efte det gick vi hem till Anna och drack lite mer vin. Hamnade på en annan hemmafest och slutligen hotellet. Världens bästa söndag.

Nu kompisar, nu är jag trött. Har vart sjuk i en vecka, världens förkylning men det är ju inte konstigt när man aldrig vilar. Sov till kl 12 idag så det var ju ett steg på vägen. Är ledig fram till torsdag så ska bara mysa med mina fina vänner och njuta av livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0