We knew it was wrong while we were doing it


Åka hem? Inte åka hem? Åka hem? Inte åka hem? Åka hem? Inte åka hem? Åka hem? Inte åka hem? Åka någon annanstans? Så många frågor, så lite svar som man brukar säga.

Medans jag funderar på det så söker jag lite nya jobb. Skulle vara kul att göra kaffe mer än 2 dagar i veckan. Trivs verkligen som barista. Inte som biltvättare.. Ni kanske förstår varför. Kanske ska jobba på Yohannas jobb när hon drar på semester i en vecka med Marre... Inte avis alls.

Vinter i Australien ärlikamed regn. Vind. Kallt. Och med kallt menar jag typ som svensk vår, hehe. Men just nu är det storm, blåser ca 50km/h och öser ner vatten från himlen. Går knappt att vara ute, för då blåser man bort. Har vart och hyrt 6 filmer. Mysfilmer som behövs när det regnar. Väntar bara på att Yohanna ska komma hem från gymmet och Johanna ska komma hem från jobbet.

En lite kul sak som händer är att Fredrik kommer hit i veckan. Han ska bo hos oss i cirkus en vecka har jag hrt ryktas om. Kul att få hit en vän från Sweden. Saknar alla där hemma jue.

Har förresten inte färgat håret på 5(FEMf) månader. Fräschtjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0