Home alone

Alltså jag är ofta ensam hemma men just idag känns det extra jobbigt. Alla mina vänner (och när jag skriver alla menar jag alla som jag känner här i Australien förutom Marre som är på någon innebandy grej i Melbourne) är på future music festival. Tänk er Skrillex, Swedish house maffia, Jesse J och många fler. Tänk er vad kul det hade vart att sett dom. Saken är det att jag inte var så sugen när Sebbe och Yohanna bokade, visst lyssnar jag på dom men är inte lika mycket nörd som dom :) Men sen bokade alla och jag hade ju såklart inte pengar att gå. Så här sitter jag, all alone. Ice age på tv, tyvärr är det reklam var 10e minut så hinner bli rätt irriterad under ett program. Tur att jag har hyrt "cloudy with a chance of meatballs", bästa!

Kompisarna kommer nog hem vid 11 skulle jag tro och om de inte är för trötta ska vi till hotellet eller beach road (där vi hänger och dricker bira i Bondi).

Hur går det med lägenhetsfixandet då? Jo det ska jag tala om. Lagt ut vår annons på gumtree igen, ringde en tjej idag som ska komma och titta på den imorgon. Annars går ju vårt lease ut om en månad ifall vi inte hittar någon som vill ha den. Folk börjar ju flytta ifrån stranden nu för det börjar bli kallare, snart är det höst. Vi ska titta på 3-rums lägenheter eftersom vi ska dela med Johanna. Tror också vi fått med oss Niclas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0