Home is wherever I’m with you

Tjena kompisar! Idag har vi skaffat ny lägenhet. Fick meddelande om att vi skulle flytta ut från vår nuvarande på måndag så fick lite eld i brallorna. Gick och tittade på en lägenhet idag iaf, 1 min från där vi bor nu. Hehe, vi gillar området.. Så flyttar in på söndag med Olivias kompis Johanna. Riktigt fin lägenhet och rymlig. Billigare också!

Igår hade vi tjejkväll, Olle, Yohanna, Anna och jag. Var hos oss och åt tacos, drack vin och spelade spel. Sketakul, vi måste ha tjejkvällar mycket oftare. Gick till Beach road där det inte var så mycket folk så hamnade på hotellet sen. Bra kväll kompisar!

Imorgon ska jag jobba, ledig söndag. Varenda lediga stund kommer gå åt att packa, tur att vi nästan bara har kläder. Inte sugen på att sätta på mig ryggsäcken igen, tror heller inte allt kommer få plats.. Hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0