It's a brand new day

Kooompisar! Hoppas ni mår jättebra för det gör jag. Var på nya jobbet idag, som coffee maker, fortfarande under upplärning. Min tränare Niki var dock sjuk så hon gick hem tidigare, vilket betyder att jag jobbade själv i ca 1,5 timme innan tjejen som skulle byta av mig kom. Förstår ni det eller? Det gick hur bra som helst. Hade lite panik till en början men det gick fiint. Är man born to make coffee så är man! Hehe. Ska tillbaka på lördag, ser verkligen fram emot det. Men tills dess är det tillbaka på biltvätten i Mosman... ... ........ . punktpunkt

Det har förövrigt blivit sommar här igen(!) 26 hela grader idag. Konstig höst de har. Inte för att man klagar men ändå. Lär inte hålla i så länge, är ju svinkallt alla andra dagar. Inte lika kallt som svensk höst/vinter dock. Hehe. Det är ju rätt skönt att jag kommer hoppa över 2 vintrar hemma, no snö för min del tack. Ligger hellre på playan! Bästa är att slippa stora jackan och minusgraderna (som jackan inte hjälper mot).

Idag fyller vår fina flat mate Johanna 25 år. Ska fira med tjejkväll, film och brownie tror jag. Hon ska firas på riktigt på lördag, då ska vi till ett ställe som heter Bungalow 8 inne i stan. Paraplydrinkar och djungeltema (hehe).

Passade på att jobba HELA helgen när Yohanna och brydarna var i Melbourne. Jag hade så himla gärna velat följa med men det får bli en annan gång förhoppningsvis. De hade haft kul iaf. Jag jobbade - sov - jobbade - sov osv. Kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0