A dream is a wish your heart makes

Kära vänner! Hoppas ni mår bra som vanligt. Tappade nyss min dator i backen, förlåt mamma. Den verkar fungera, måste bara trycka extra hårt på knapparna. Lite jobbigt.. Vad händer annars? Letar runt efter lägenheter som tusan nu. Jag och frugan ska flytta ihop med Elin och Megan, det ska bli så himla kul. Dom vi hänger med mest, lika bra att bo tillsammans då :) Grabbarna har flyttat till Bondi rd, det säger inte er så mycket kanske det är mer för mitt eget minne i framtiden. Vi har vart och tittat på två lägenheter än så länge, tror jag. Vi vill väldigt gärna ha balkong eller trädgård. Så vi letar vidare. Hittade en perfekt nyss som ligger precis vid stranden, hehe. Inte helt fel när sommaren är på g.
 
I helgen firade vi Scotts födelsedag, drinkar i Kings Cross med vänner. Sen drog vi oss in till stan och Chinese laundry, mycket bra ställe. Bra musik, dansgolv och det bästa av allt - jackrum! Det finns ingenstans här, så detta är mitt nya favvoställe. Bara tre dollers, dock 25 för att komma in på stället.. Iaf, de stängde vid 4 tror jag det var så några av oss gick till Scruffy Murphys och dansade till kl 7. Trött!! Men jag hade svinkul :)
 
I helgen blir det lugnt. Både jag och bönan jobbar, måste spara lite pengar också. Råkade shoppa lite fina saker idag. Behövde skämma bort mig själv lite. Fast, jag tror vi ska på bio på lördag. Men det är ju billigare än att gå ut. Kanske ska äta middag med en jobbkompis imorgon innan hon åker hem till Polen. Det är dyrt att leva alltså men gud så kul vi har.
 
Har bestämt mig för hur livet ska se ut inom de närmaste månaderna nu, Ha dödskul till januari och verkligen njuta av Australien och sen till Nya Zeeland. Tänkte stanna där till april-maj så jag slipper vintern hemma! Om jag trivs stannar jag ju längre såklart, men jag tror jag kommer känna mig ganska klar och ha väldigt mycket hemlängtan. Jag vägrar snö och kyla iaf! Så vi ses kanske om 6 månader mina små hjärtan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0