Be the one to guide me but never hold me down

Mina fina bullar, nu har vi äntligen flyttat ur vår lägenhet på Glenayr avenue till drömlyan på Beach road. Ni hör ju, bara namnet är bättre (och lättare att uttala ;)) Vi bor nu närmare stranden, inte för att det var långt förut, men istället för 200m är det nu 100m. Närmare det bästa utestället i Bondi, Beach road hotel, så vi kan numera rulla hem. Vet inte om det är bra eller dåligt, hehe. Lägenheten är en 2:a som den andra men större, tror jag, känns som det iaf. Vi har numera en varsin enkelsäng, vilket jag uppskattar jättemycket eftersom Yohanna har en tendens att breakdansa i sängen. Har även flyttat ihop med Megan och Elin som bor i det andra sovrummet, världens bästa team är vi och de senaste två dagarna har vart så himla bra. Vi hänger ute på den stora balkongen för det mesta (för vi har två, hehe), tror vi är mer ute på den än inne i lägenheten, förutom när vi sover då. Allt känns bara så himla bra nu, jag är så lycklig att jag har fjärilar i magen. Jag vill inte åka härifrån.
 
Det bästa med vår lägenhet är att jag och Yohanna har världens mest awesome garderob! Speglar från golv till tak och sviiiiiinstor. Jag är glad. Kanske ska tatuera mig snart, hehehehehehehehehehhehehehee.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0